Blogger Layouts

Friday, July 8, 2011

meet......


hai..kami bukan pegawai kastam,polis or warden..kami adalah pasukan sorak koperasi *bluwek* 

ni wajah2 hepi sebab dah berlalunya mesyuarat agung yang dinanti2..sampai nak cuti pun pikir 40kali kes nak setel semua kerja mesyuarat agung niilaaaaaa...adoiiii...lega gilaaaaaa ooooooo...dengan guna sistem pendaftaran baru lagi..dengan saya pestaim kerja sini n nak tempuh semua ni lagi..semua ni bikin ai pusinggg sajaaa,...

mesyuarat agung koperasi kali ke-48, kat Holiday Villa..malam sebelum mesyuarat tu saya tdor hotel dengan nazrah n kak faizah..sebabnya nak kena pelekat n setup macam2 benda..kul12 lebih juga baru leh masuk tdor....dah tu hari mesyuarat agung tu kena ada kat hall kul7 pagi..so jangan berharap nak sembang,lepak lama2..memang letih!!~

pagi2 tu tak sempat buat apa..nak gosip pun tak sempat..hahaha..terus trun kat hall, ambik tempat untuk buat pendaftaran..memang ada yang datang awal gila okay...semangat btol  pakcik tu nak buat pendaftaran..paling saya stress kaunter saya jaga,printer nak cetak kad ahli tu gelong..saya dengan kaklia kelam kabut gilaaaaa...


ha kesian btol gambar yang lain tu blur..hehe..nasib saya dengan nurul maintain..tempat nilaaa. saya kena jaga kaunter pendaftaran...tu printer tula banyak songeh..last2 kena tulis jugak..lengoh tangan tau dak..jeles tengok kaunter lain boleh print..

satu2 nya hero di koperasi..*bluwek* 



sambung balik psal meeting ni..boleh saya tak perasan bila MB datang..kelam kabut dengan pendaftaran ahli punya pasal,sampai dah dia nak balik baru sedar...bos saya penah cakap dulu, t engok muka MB dekat2, muka dia sejuk mata memandang, tapi saya tak dapat tengok dekat pun..huhuuhu...kak faizah cakap MB sakit pwot time ni..kiranya dia tak join minum pagi tu..patutlah saya tengok semua ahli lembaga terpacak depan lif..sambil pegang pintu lif punya la lama..rupa2nya MB p toilet dulu..hihi..

ni wajah2 ahli koperasi....hehe..

ini bos sayaaaa....puan yg sempoi...tapi kadang2 tegas...auuummmmm..hehehe......alhamdulillah semua berjalan dengan lancar...walaupun masa dalam mesyuarat macam2 hal ketidakpuasan hati ahli2....keadaan macam kat dewan parlimen pun ada..saya baru pestaim, mestila "peghak" :) apapun saya hepi!!~ sebab nak cuti pun dah tak perlu pikir mesyuarat agung..jumpa pulak tahun depan..*kalau saya masih bekerja di koperasi*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...