Blogger Layouts

Wednesday, July 27, 2011

for u..

dear my sweety..=)
untuk seseorang yang baik dengan saya..
yang tak pernah jemu dengar nasihat saya..
yang sentiasa ada untuk dengar masalah saya..
yang sentiasa setia meluahkan apa yg dia rasa..
sudi berkongsi doa,petua dan nasihat juga..

kak harap awak sehat selalu..
kak minta maaf kalau kak selalu tak dapat teman awak..
awak jangan sedih tau pasal masa lalu..forget the past yang...
sebab kak selalu doa yang terbaik untuk awak =)
orang comel, cantik macam awak patut dapat yang lebih baik...
kak harap ukhuwah yang terbina sentiasa dalam lindungan Allah s.wt....amin..
jangan lupakan kak na..kak sentiasa ingat syu ^_^



2 comments:

Syuhada Hassan said...

huhu..kakma ni...terharu saya...wat air mata saya menitik ja..xda sapa dapat gantikan tempat kakma tau >.< saya syg kakma mcm kakak kandung saya~insyaALLAH sy xlupa nsht kakma spy lbh kuat, & tabah..one more..kakma tau x,,,saya x pernah dlete msj kakma either fb or sms...setiap huruf adalah nsht sgt berharga :)

aQma said...

ya Allah kak lagi terharu..dulu2 kak eja kak ke akak syu..sb dulu2 mst kak skema lg kan hehe..tenkiu syu..sayang kamu!!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...