Blogger Layouts

Friday, July 15, 2011

kawan...

kawan..sahabat..datang dan pergi..

alhamdulillah saya ada ramai kawan..kawan yang rapat....yang baik....yang suka kritik....yang suka bermegah..eh2..semua tu tetap kawan..saya sayang kawan2 saya..ni bukan karangan budak darjah 6...tapi sememangnya tulisan ni eclas dari ati..

sebenarnya saya sedih  bila baca sms semalam ..sahabat baik saya cakap dia terasa jauh dari saya..and dari sahabat2 lain....bila dia cakap macam tu, bermakna mungkin saya abaikan dia...dia baik..dia selalu ada. dengan saya...tapi bila dia dah cakap macam tu..bermakna dia memang betol2 terasa hati..minta maaf banyak2 sahabatku..kadangkala terlalu leka dengan masalah orang lain,sahabat yang selalu ada dengan kita, dah terabai...maaf sangat2..

berpatah balik kepada kawan yang dia memang di dalam kesusahan and datang mencari kawannya yang lurus ini..saya la tu..lurussssss..hakikatnya kadangkala saya begitu naif.....lurus....bila dia susah, dia cari kita..saya sayang kawan saya ni ..tapi saya sangat terasa hati dengan kata2nya..takpa..baru saya paham sekarang..pasni awk jaga diri baik2 tau....awk sendiri cakap bila susah baru  awk cari saya..tapi saya macam dah rasa malas nak kawan dengan awk lagi..memang saya perasan pun awk ni masa susah baru cari saya..so alang2 awk mengaku, baik awk istigfar banyak2 and cari kaunselor a.k.a kawan baru cepat2 k  :)

masa kita senang...kita lupa orang yang ada di dalam masa susah kita..masa kita susah,kita cari kawan tu balik?ya Allah sedihnyaa..tula bezanya sahabat dan kawan..sahabat itu orang yang selalu ada dengan kita,tak kira susah atau senang..kawan tu..hari ni dia ada..esok dia hilang taktau p mana..=)

p/s: alhamdulillah saya ada sahabat yg kenal dah berbelas tahun.. my kesayangan..i love u all!!~ 
       saya perasan ayat saya tunggang terbalik...tapi saya malas nak edit....=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...