Blogger Layouts

Saturday, July 30, 2011

kita berjumpa lagi ^_^

as salam..

harini my turn kena kerja half day..tapi kena duk opis sorang2..tiba2 kawan mesej tak dapat datang keja...sebab pkir macam2, lagi takut tringat last 2 weeks ada budak bawah opis kena samun, saya pun kunci pintu opis  rapat2.....wuuuu....sebab tinggal sorang2, takda kawan sembang, jadi buat kerja bersungguh2..hehe...saya rasa ayat saya skema gila la..okei la kan..bahasa jiwa bangsa kahkahkah....

semalam sahabat saya, che ta mesej ajak jumpa...aritu che ta datang pekan rabu tapi jumpa sekejap jer..huhu..and then kami deal nak jmpa lain..lagipun saya dah janji nak bagi souvenier masa g indon...cian ta..last2 deal jumpa kat tesco...so kul 1 dah terpacak tunggu nak punch card..and then shoot terus ke tesco..yabedabedu..

bila sampai tesco ternampak plak dato yang intrviu saya......tringat terus mcmana agaknya result intrviu aritu...adoiiiiiiiiiiiiiiiii.....tawakal sajalah...dato, saya dah jumpa fakta sapa itu Wan Sulaiman Sidiq, (WSS)....2x saya p intrviu, 2x jugak dia jadi panel saya..soalan yg sama 2x jugak dia tanya....rupa2nya dia masih ingat saya sebab p tanya soalan tu juga walaupun position lain untuk second intrviu.....dia kata, Ha dah balik cari sapa dia WSS tu?wuuu......dia tengok nama sekolah rendah saya n then tanya sapa  dia Wan Sulaiman Sidiq tu....mana nak tau dia jugak jadi panel untuk jawatan lain..hurm..so dato, we met again..

ok then jumpa che ta di food court tesco....makan2, gebang2..che ta sekarang tutor kat UUM....tercapai jugak impian che ta nak jadi pendidik =) che ta ni jenis tak reti duk diam..dia dari dulu suka berbisnes..ada ja dia nak pomot hehe...dia peramah okei..sapa2 ja senang masuk dengan dia..kalau kenai dia, ha tau la macamna ta ni hehehe...nak sembang apapun boleh..on saja..sembang berangan2 best kalau dengan che ta..contoh berangan nak beli barang2 bila dah ada  rumah sendiri ka, ha sat g che ta sebut macam2 hehe...che ta ni baguih...sapa2 nak buat adik ipaq, kak ipaq, menantu, boleh contact saya..nanti saya cita lagi in details pasal che ta hahahaa..ta cayang, jangan marah na..hahaha....

seronok sembang2 dengan che ta ni.....dia open minded.....dia sepatutnya fly ke UK  or US buat master n phd..tapi cian ta, macam2 dugaan..takpa ta, kami doa yang terbaik untuk ampa na... bila dah penat makan, berjalan2 plak la dengan ta, cari barang untuk her mom..seorang anak yang baik ta ni...kakak yang baik jugak..ta, kami tak bodek ok..it's reality hehe...nak tengok tak rozita bt saadan or che ta????


ok si cantik manis berbaju belang tu la che ta...ada kawan kami masa diploma dulu panggil che ta Belang..hehe..ta, thanks for being my wonderful friends..u r always being there when i need u..always!~ ta, take care okeh..nanti kita jumpa lagi masa raya...insyaAllah =)

p/s : ta sori curi gambar ampa kat fesbuk hahahah..gambar kat tesco tak da kabel nak upload..=)

4 comments:

Anonymous said...

ma..so touching bc blog ampa ni..pas2 dok gelak sorg2 cam org gila haha..btw nice story hehe

aQma said...

che ta~ thanks for viewing my blog hhihihihi...

che ta said...

kami dok blajaq nk create blog cm ampa ni..nak promote susu kambing ;)

aQma said...

ta ~ wish u gudluck...ada pa2 gtau na ta =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...