Blogger Layouts

Tuesday, August 23, 2011

tiada noktah

as salam 

sapa larat duk baca bila buka ja blog tak seberapa ni, duk baca tang aduuh..capek bangat..baca yang tu tak berenti..boleh bosan hehe...jadi harus ubah tajuk tu biar entry lain lak ganti..so jadi la nama tajuk entry tiada noktah...memang tiada noktah...tapi ada titik..hehe! sebab saya pemandu jalan raya berhemah, bila lampu merah ja, terus saya stop!~ (hahahah) ok2..memang tiada kaitan..sebab saya tengah blur..mood nak p keja pun taktau dah lari p mana..mayb dia p kota sarang semut cari cikmut..so saya jadi macam tak tahwan..entry kali ni memang penuh dengan pekat loghat kedah sebab saya memang anak jati kedah ! (apakah?) heeeeee...

sorila...kalau2 ada yang terbaca blog tak berilmiah ni..huhuhhuhu..bukan pa..duk keja ulang tayang pasal keja,pasal kawan2, pasal sakit pwot..boipren hang mana?incik tunang ka?Takkan takdak langsung pasai dot dot dot?hehe ok memang tiada noktah kalau cakap pasai boipren...so saya rasa bukan jiwa saya kalau expose semua tu dalam ni..mayb kalau dah kawen lain la kot..hubungan yang halal..saya takmau cakap besaq, masa2 depan nanti kita taktau macamna tapi saya rasa kalau saya cakap pasai boipren dalam ni boleh buat orang len muntah ijau...huhu..tapi saya suka baca blog yang cta pasal depa dengan boipren depa..sangat sweet!~

sori once again..saya ni bukan gud writer..saya bukan nak berpuisi, bersajak, ada metafora bagai, it comes from my heart., tapi saya tau my kesayangan rajin singgah cni!~thanks for support me in writing this belog!~

p/s :saya rindu my kesayangan, my lovely kezen, my ex housemate, my geng banci, my opismate@pnckmas dulu and rinduku pada kalian semua tiada noktah!~  *sila muntah* hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...