Blogger Layouts

Saturday, August 20, 2011

sepi itu indah ~

as salam semua!!!~

ya Allah rindunya nak tulis sesuatu atas blog usang ni...saya dah kata sebelum2 ni, saya bukanlah blogger tegar, kalau ketegar, mayb btol tue saya huhu...saya tak sempat nak menaip kat blog ni, sebab saya :
  • pemalas
  • kekeringan idea
  • sibuk gilerrrr....
ha tu semua faktor2 nya....saya menyepi sebab saya kena kejar banyak benda..ok pasal entry sebelum ni, mengutip dana untuk golongan yang memerlukan..alhamdulillah, berjaya kutip lebih RM5,000.00 dalam masa seminggu...paling tak tahan, buat jugak surat untuk Dato' Siti, ni semua kerja kak faizah la..dia kata Dato Siti konpem bagi (bajet tok ti kawan baik dia haha), pastu saya pun buat surat jugak la, mana tau kot2 Dato Siti mau bagi sumbangan jugak..hehe...pastu siap pesan kat semua staff, kalau2 ada dapat call dari Dato Siti, jangan terkejut pulak..hahahahha...poyo gila...takpala, at least kami buat kerja happy2, takda stress, walaupun keadaan genting time tu..giler btol, buat kerja tempoh seminggu ja,dateline khamis lepas,amacam?berani?dana harus la capai target...RM3,500.00..so by hook or by crook, khamis lepas harus kira semua wang kutipan...alhamdulillah lebih dari target...

saya tengok banyak jugak company yang baik hati..macam bank rakyat cawangan mergong, TM (hak tuih, teringat someone), pejabat lawyer,audit firm, depa bagi sumbangan rm100 ke atas..paling banyak, TM, bagi sumbangan seribuuuuu..huhu...saya bersyukur sebab banyak corporate company yang respon walaupun due date cepat sangat and mayb masa depa dapat surat dalam 2, 3 hari ja lagi dah due date..alhamdulillah..so, ari isnin ni 22 Ramadhan 1432H, ada majlis sumbangan aidilfitri untuk orang2 yang kurang bernasib baik dan memerlukan =)..semua 50 orang penerima, pastu ada jugak yang baik hati bagi sumbangan beras, kuih2, air botol..betapa kat dunia ni banyak manusia yang berhati mulia kan????

so boleh saya katakan di sini, sepi itu indah (sepi dari dunia blog buat sementara waktu) sebab saya kena pulun tang kutipan dana huhuhu...indah sekali apabila kita tolong orang yang lagi memerlukan =)

ok ni nak menyelit sikit seperenggan dua...kita dah masuk  fasa10 malam terakhir kan....sekejapnya nak habis Ramadhan!semua sibuk buat persiapan untuk sambut raya ye.saya pun tumpang sibuk jugak..hehe..sibuk cherry berry....tiap2 minggu mesti kena cherry berry ni..adoiiiiiiiiiiiiii...seksa..ada tak yang jadi macam saya?hehe..tetiba~~


muka stress kena cherry berry~ (tak ada kaitan dengan tajuk entry hehe)

ok sayangku semua, next time if rajin saya update lagi =)

wassalam...

1 comment:

Syuhada Hassan said...

kakma smakin cantik~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...