Blogger Layouts

Saturday, August 13, 2011

amal jariah di bulan Ramadhan =)

as salam..

harini sangat letih..siyes dari pagi sampai ke petang tak sempat rehat langsung!!!!!!..kerja half day arini..setelkan keja-amal-lagi-mulia-dirahmati-Allah, insyaAllah..dengan ini saya nak buat pengumuman (ceh poyo tak?hihi),kalau ada yang berminat nak buat amal jariah, dengan niat membantu golongan fakir miskin dan kurang berkemampuan sempena Aidilfitri ni, bolehlah contact no ofis saya, or direct line no saya..kalau ada yang berminat !~ =) contact untuk apa?untuk tau cara selanjutnya macamna nak bagi sumbangan la heee....

ni projek amal Pekan Rabu buat..saya tukang taip surat, tukang call, tukang fax surat mohon sumbangan n saya memang bertukang btol la lately..mau patah pinggang saya..sampaikan mak call saya tanya bila nak balik, kata nak p cari baju raya adik saya..sampai boleh terlupa!!~

jom beramal...sekarang Tabung untuk mengutip dana sedang giat dilakukan..and lagi satu, if ada saudara/adikberadik sahabat2 saya dalam blog ni yang kategori kurang berkemampuan, boleh contact kami jugak tau..bagi maklumat pasai depa...sebab sumbangan ni untuk bantu depa..sian depa..depa pun nak sambut raya macam kita :)

oh ya..mayb follower saya ada sikit ja, berbaloi ka buat announcement dalam blog..insyaAllah...kalau sedikit saja yang tau,tak mengapa..sebab mayb ada silent reader..hehe..ni nak bagi tazkirah sat..masa kita mati nanti, apa yang kita akan bawa bersama?sudah tentu la salah satunya Amal Jariah yang kita lakukan masa hayat kita..andai ada yang sudi membantu mereka yang tak mampu, nanti roger saya tau..

ok kalau la yang terlewat baca entry ni,mayb nak menderma, cuma dah suntuk sangat masa,mana tau baca2 entry ni esok dah raya,Oh Aqma oit,kami baru tau,macamna nak derma?????? takpa, anda tetap dirahmati Allah sebab mempunyai niat yang sungguh murni...heee....

ok sahabatku semua...renung2kan dan selamat beramal..hee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...