Blogger Layouts

Wednesday, January 9, 2013

VACATION please!



Assalamualaikum.

Entah kenapa rasa nak sangat pergi vacation kat mana-mana. Hujung tahun lepas memang teringin sangat nak pergi bercuti dan relaks kat mana-mana. Tapi tinggal angan-angan sajalah. Saya rasa letih sangat few weeks ni.Mungkin saya terlalu fokus untuk sesuatu benda sampai saya tak sempat bagi minda , hati saya relaks sekejap dari KERJA! Saya nak cuti, tapi ada orang lain lagi yang cuti. Jadi ku pendam saja hasrat nak bercuti. Mungkin tak parah mana agaknya kalau saya tak cuti pun. Tapi ketahuilah jiwa saya memberontak dan saya perlu sesuatu untuk saya lebih bersemangat semula untuk bekerja! Saya tak boleh kalau bercuti dan hanya stay kat rumah, sebab saya rasa tak da gunanya aku bercuti, makin serabut adalah, jadi saya ambil keputusan okei, baik p kerja. Tapi rupanya decision n tindakan saya tak selari dengan jiwa saya.Masih rasa kosong di situ.Saya takda self rewards untuk diri sendiri. Hanya tau, hari-hari kerja, kerja dan kerja. Bukan merungut tapi saya perlu pause sekejap dari semua ni, kerja yang sampai bila-bila pun takkan selesai.Seronok sebenarnya kerja kat situ tambah-tambah bila kerja tu ikut progress dan tak banyak sangat leader and ideas and order!opssssssss...stop complaining yaaaa...ok ziip mulut ni.. then sebab dah zip mulut jadi kena stop writing pasal tu jugakla sebab dah rasa serabut tiba-tiba.. bole pulak stop entry macam ni ye?Takpa boleh ja sebab ni blog saya..hehe..

Vacation, yeah i need u :(









aQma

6 comments:

Anonymous said...

ma,,joms kita.....cari percutian bajet jadik la......

aQma said...

mimi ~ walaupun guna anonymous tp km leh teka ni sapa sebab mimi selalu alert blog km hehe..okei inshaAllah bole ja mimi..klu kena dgn masa n uangnyaa kihkih

Anonymous said...

aqma...klu setakat nk release tension kt as pn bnyk j tmpt2 y ok

Anonymous said...

sbm ni aqma dh pernah bercuti dgn kwn2 kt indon so skrg ni tmpt percutian idaman kt mana plak...?

Anonymous said...

ma bijak..pandai da dia...kita p sabahan plak maa.......jommsss~

aQma said...

mimi!inshaAllah suatu hari nnt =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...