Blogger Layouts

Friday, September 16, 2011

terharu ~~~

 Assalamualaikum...

Hai..salam jumaat...saya nak hapdate sesuatu yang manis berlaku 2hari lepas  =)






jeng..jeng..jeng...jeng....saya dapat parcel!!!!~~

Apa isi dalam parcel tue???hee...



blouse! ya Allah macam nak nangis bila buka parcel tue..terharu sangat2..saya ingatkan shawl dalam tue..selak2, nampak kaler pink and ada kolar..oh Allah!~ terus speechless...dah tue, terus text msg to budak comel niiiiiiiiii~~~ my sweety =)

thanks banyak2..banyak2 and sangat banyak2 sayang..kak terharu sangat..kak tak pernah minta balasan apa2 tau..kak eclas bagi apapun untuk syu..syu student lagi..nanti jangan bagi benda mahal2 lagi tau..(macam mak2 plak kakak syu ni bila berletiaq hehe)

saya bersyukur sangat2 ditemukan dengan seseorang seperti Nur Syuhada Bt Abu Hassan.....walaupun belum berkesempatan bertemu, tapi saya rasa macam dah lama kenal and jumpa..and kami boleh share apa2 saja..lawak, sedih..sentimental..even ilmu agama...dia sangat comel and tenang..dia selalu menyejukkan jiwa2 yang tengah berduka..dia sangat talented to be a good teacher..(kak puji eclas yang =)

moga Allah berikan yang terbaik untuk Nur Syuhada Bt Abu Hassan..dia disayangi ramai..dia ada sesuatu yang orang lain takda..=)





aQma

2 comments:

Syuhada Hassan said...

eh kak`ma~ sebak saya baca entry ni tau >.< saja ja saya bg tu..bnda ni pon tak sama tau dengan jasa kak`ma pada saya slama ni..no one kan replace u...:) sebab kakma lah, saya boleh jadi sesabar mcm ni...kalo tak, dh lama boleh hilang akal n iman saya...tQ pretty sis 4 being my diary~luv u day & nite :)))))

aQma said...

syu, tengs banyak2 tau..kak hepi sgt2..xterkata la masa dpt tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...