Blogger Layouts

Thursday, September 15, 2011

bukan malas..tapi segan...

 Assalamualaikum...

Alahai tajuk...memang sah2 pemalas tapi masih nak cover dengan ayat S.E.G.A.N....saya lately hilang mood nak tengok blog sendiri..cian my blog..terbiar..terpinggir..sebenarnya minggu ni agak mencabar emosi,mental and fizikal...nanti saya hapdate lagi..saya nak p melawat sepupu saya kena operate, and minggu ni hepi sebab one of my kesayangan dapat baby and dah g tengok her cute son...and saya dapat anak buah baru jugak...gurl!anak my kezen..cuma tak dapat p tengok lagi..apa punya makngah la kan...huhu.....ya Allah nanti kena update jugak pasal baby2 suma tu.eh sori sayang semua..saya memang nampak serabut kan..hee!nanti jumpa lagi =)



aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...