Blogger Layouts

Thursday, September 8, 2011

TAHNIAH syg ~

Assalamualaikum...

Masih belum terlewat lagi kan untuk ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  di blog sendiri =) Kalau2 saya ada salah dan silap, tersalah kata..terkata apa2 dalam blog ni lalu buat anda terasa, maafkan saya..saya hanya insan biasa..AKU WANITA BIASA by Kris Dayanti!hehe..mood karoks plak...maafkan hamba!

Sesungguhnya raya tahun ni hanyalah biasa2 saja bagi saya..raya pertama, baju baru hanya dipakai pada pukul3...pukul3 juga baru boleh keluar rumah....kalau rajin saya buat entry pasal raya..kalau ye..kalau...(Maklong ni suka berjanji!hee)

Tapi..tapi..raya pada tahun ni memang bererti buat sahabat baik saya...melangkah ke 1 lagi stage...tahniah syg!


Alhamdulillah segalanya lancar..my girlpren relaks ja..even macam tsunami soalan bertalu2 datang padanya, tapi dia sangat cool..


ni gambar bersama dayang2! heee....(pipi saya tembam...yucks!)


sorila gambar dayang2 terlebih pulaks heehehe...gambar pengantin banyak kat mimi =)


To my kesayangan :

Nabi Muhammmad ada mengingatkan kepada kita:
“Rahsiakan pertunangan dan iklankan (maklumkan) tentang perkahwinan” (Hadith riwayat Ahmad dari Abdullah bin Zubair Radhiyallahu ‘anhu, dan disahihkan oleh al-Albani di dalam Irwa’ al-Ghalil).

 ~ Selamat bertunang yang...moga apa jua dugaan dalam tempoh bertunang dapat diharungi dengan kesabaran...insyaAllah, kita upload lagi banyak gambar time wedding u nanti yer =)






aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...