Blogger Layouts

Tuesday, February 15, 2011

si comel

as salam.

Salam maulidur rasul semua..hari ni 12 Rabiulawal...hari keputeraan baginda Nabi Muhammad S.A.W...agak2 kita selalu amal tak sunnah Rasul????huhu..tanyala hati kita sendiri..

Hari ni saya dengan geng keras,tapi tak semua ye geng keras terlibat..2 orang je kawan baik saya yang join hari ni..


comel kan???hehe...from left,sal@cyah..n mimi

memang kami dah kawan lama dah..kalau dapat anak,dah nak upsr la budak tu..dari 1999...kami pegi umah sorang lagi geng keras untuk tengok her baby!!~~...comey giler..tapi..tapi..ini kunjungan hormat saya yg kali ke2 tengok baby tu hahah..saya ni memang peminat si comel..kawan2 saya ni tak penah tengok lagi,so diorang ajak,saya on jela kan..

mula2 kena pegi beli adiah dulu untuk si comel..diorang je share..saya dah sedekah duit sajo..beg untuk baby,sangat cute tapi lupa nak snap gmbar beg tu..

nak tengok tak baby gurl@ayu junior..hehe...


dyan naqween andriana...panggil naqween..bukan main oo nama budak tecik ni..


ni makcik mimi dengan naqween..hihi


ni kakak aqma dengan naqween..kakak??*pengsan*


mama naqween??or also known as ayu mana?sori.orang dalam pantang kan..so kena pantang la dari amik gambar..hihi..tipu ja..tiada dalam henpon saya..makcik cyah ja yg amik...makcik cyah??larikkkkkkkk..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...