Blogger Layouts

Monday, February 21, 2011

indon..wait for us...

as salam..

banyak keja,banyak ragam manusia..ada yang suka lepas tngan,ada yang suka tuduh2,xmau mengaku salah sndrik..ayooooo..lantak ampa la..huhu...sebab xlama lagi gue mau ke indon..yeehaaa...tapi yg xbest bulan 6 tu opis ni bz preparing for their Annual Grand Meeting...and starting this march my life will getting more busier..oh no..i don't like kalut2 situation..what a good sentences aqma??hhaha..combination of bm n bi..guddd..do i care?i still want to go there and having a wonderful experience wif my good frenz..

lama dah x p indon..last pegi masa umo 10 tahun..pegi Medan..ikut trip ofis mak..best..tapi masa kecik x tau apa sangat..tapi best sebab nek garuda indonesia hee...tapi yg x best jugak kena renew pasport bulan 5 ni..padahal ada brapa ari ja lagi nak expire..kawan cakap kena renew juga macam mana pun..terbang laahhhh duit ku 100..dulu buat pasport before g singapore,ayah yang saport..sekarang, merasa la saya macam mana nak cekau 100 tu..uwaaaaaaa....

hasrat ke indon sebab nak beli ken yg cantik2 kat sana..nak beli telekung,kain sut,nak beli souvenier jugak utk orang2 trsayang..insyaAllah..mudah2an segala2nya dipermudahkan oleh Allah...duit blnja nak p sna dah suruh mak simpan cket..takut terguna..tapi takpa..skrang p keja pun bawak bekal..berjimat demi KCU n nak p sana sama..owh btapa btol2 kena jimat skarang..saya ke luar negara seorang diri???saya dah dewasa!!~~wakaka,,poyo kot..huhu..saya nak berjimba dgn kawan2 sebelum masing2 kwen..ya Allah,moga segalanya dpermudahkan olehMu..nak apply cuti pun bukan mudah klau stil keja d koperasi ni..sebab saya masih brharap dapat keja dgn perangkaan..dgar kata projek banci ekonomi ada lagi tahun ni..ya Allah,andai ada rezkiku lagi dgn perangkaan,moga segalanya dpermudahkan olehmu..amin...dapatlah aku duit lebih cket ke indon..amin..huhu..saya xsabar tapi saya takut juga tgu bulan 6..xtau lagi status saya mcamna. status pekerjaan saya..maklumlah saya suka lompat2 keja...hrap2 boleh p..amin..

ini serba sedikit caca merba pnya cerita tentang ke indon, tapi bnyak membebel psal keja kot  dalam ni haha..nanti kalau da rezki saya ke sna,i'Allah saya mesti akan pot pet dalam ni..benda ni dah planning dari tahun lepas..hrap2 menjadi..amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...