Blogger Layouts

Saturday, October 6, 2012

Kenangan Abadi~


 Assalamualaikum !

Hai my reader (macam la banyak sangat reader haha )..Ehem ehem, Saya telah menggodek, (bukan menggedik) almari saya and saya jumpa segala yang sangat sweet , yang saya simpan lebih  10 tahun dah wei, semua tu sangat fun bagi saya bila dah buka and baca balik hihi.

Hai Mimi, u should see this, dulu awak nak jadi guru kan kan hehe. Actually  sebab tak tau nak buat apa, saya telah mengisi masa dengan membaca semula kad-kad ucapan / kad raya daripada kawan2. Semua tu sangat cool and saya sangat rindu nak back to zaman persekolahan!.Tau tak saya simpan lagi alamat kawan2 saya since habis SPM dulu, before semua berpisah, saya bagi la buku nota kecik ni untuk diorang buat apa yang patut, konon nanti dah nak cau, at least ada alamat kan, yala takut dah susah nak  jumpa heee...


Dulu-dulu ada telefon rumah ja kan.Mana ada handphone lagi masa tu hehe.


Ayat-ayat dalam kad ni buat saya sebak bila baca semula!Sayang Surul!~


Sweet 15 ok, really appreciate this one, saya sangat terharu sebab saya tak sangka sangat kad buatan tangan ni boleh sentuh hati saya huwaaaa....


Bila buka dalam, ada lirik lagu kumpulan new boys .Kawan saya ni nama dia faridah, dulu minat giler dengan New boyz, so dia letak lirik lagu la  konon2 buka kad ni ada bunyi muzik haha.Sekarang saya dah 26  tahun, kad ni berusia 11 tahun , pergh dah tua dah saya huhu.

This one pun sangat touching sob..sob..from Amirah..

Aqma  nama dalam ic,  nama chigusa ni sebab pengaruh drama jepun masa sekolah dulu.Kan femes kat tv dulu. So berkenan betol nama chigusa ni, padahal entah apa maksud dia pun tak tau haha. Sampaikan kawan saya pun letak kat kad yang dia bagi tu nama chigusa.Yang saya ingat si amirah nama jepun dia , dia duk guna chinatsu, yang ayu pulak yuko, eh mimi kalau baca entry ni tolong bagitau mimi punya nama jepun dulu2 apa hahah..


Saya sayang kawan2 saya dunia akhirat..Mereka sangat cool, kenangan dulu kekal abadi..Kalau boleh nak simpan sampai mati...


Sempat lagi sembang masa cikgu tengah mengajar

Siah : kira dak mate mod yang kita tak dapat tu, b III
Saya :semalam study kat na? (nampak sangat tak menjawab soalan ahha)
Siah : kat umah sal
Saya : ghamai dak?sapa lagi?
Siah : 5 orang ja, kami, sal, naemy, yan, bean...

Saya tulis yang ni bukan apa, sebab saya rindu la kat kawan baik saya yang selama 5 tahun duk sebelah saya masa dalam kelas huhu.

Ukhuwah fillah abadan abada..

Terima kasih untuk sahabat2 yang setia bersama ku sampai sekarang.





















aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...