Blogger Layouts

Tuesday, September 4, 2012

Salam Syawal


 Assalamualaikum =))

Hai my belog..maafkan daku sebab lama tak jenguk belog sendiri..huhu...Saya ni boleh dikategorikan blogger hujung-hujung saja sebab buat entry pun hujung-hujung mood raya yang dah pun berlalu 2 minggu hihi...apapun salam syawal =))

Selama berpuasa dalam bulan Ramadhan tahun ni alhamdulillah, rasa rindu kat bulan ramadhan lagi sebab bulan tu bulan magic!majoriti kita akan ingat bila waktu maghrib, tarikh2 dalam kalendar islam otomatik akan ingat sekali kan..hehe...oh arini dah 5 ramadhan..satg buka puasa pukul 7.39..ha lebih kurang macam gitulah contohnya..contoh ye contoh..almaklumlah saya ni blogger hujung2..orang dah lama update pasal bulan puasa, saya baru terhegeh2 nak crita..tapi bukan cerita apapun, saja bagi selit dalam entry ni, nak bagi lagi panjang ...*poyo*

Raya saya tahun ni alhamdulillah, so far so good..saya bersyukur sangat2 sebab dapat cium tangan mak ayah lagi, dapat jumpa saudara-mara , paling terharu sahabat2 saya tetap datang rumah saya...ya Allah rasa macam Allah gantikan kesedihan saya tu dengan sesuatu yang saya tak dapat gambarkan.. Yer la raya-raya sebelum ni dikunjungi tetamu istimewa lagi  terhormat hehe..siapakah?setiap tahun raya pertama mesti dia datang, so saya akan rasa seronok tahap gaban la kan..Tahun ni dah tak sama lagi tapi saya tetap rasa seronok (alhamdulillah), saya tak sedih meratap pilu langsung pada hari raya pertama...apapun semua tu dah berakhir, kisah lama usah dikenang, takut luka lama berdarah kembali....ewahhh..hahaha...

Saya rasa blank pulak nak tulis apa..eh eh dah tulis sampai 4 perenggan baru rasa blank??hehe..nampak sangat saya tulis sebab nak bagi ada new entry wakaka...

Saya banyak update gambar raya di fesbuk, jadi saya rasa malassssss nak letak dalam belog pic raya saya tahun ni...*bajet orang nak tengok dia konon* hahahhahhaha

Semoga saya dapat update secara lebih rajin lagi selepas ni...nanti saya update lagi ok!

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Salah dan Silap Harap Dimaafi  =))))

















aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...