Blogger Layouts

Friday, September 28, 2012

Chicken Rice


 Assalamualaikum!

Fuhh tajuk entry omputih..kemain noh..udah la tenggelam timbul tulis blog, sekali timbul, dah speaking pulak kan haha..By the way saya masih lagi stay kat Mesia ni ha, belum ke obersi pun, jadi abaikan tajuk yang tetiba jadi Mat Salleh tu okei?hehe.

Salam Jumaat semua, semoga beroleh barakah pada hari yang master kepada segala hari ni =) So bersempena weekend yang indah ni, saya nak selit sikitla apa yang saya buat hari ni..Oleh sebab harini masterchef  rumah saya tengah sibuk bersilat kemas bilik adik saya yang laki tu, ubah posisi katil dia semua and macam-macam lagi, jadinya dapur bondaku harini daku yang qonquer kahkahkah.

Saya dah lama sangat nak cuba buat nasi ayam ni. Sebab resipi nak buat pun mudah.Tak kuasa saya nak buat yang susah-susah. Sapa-sapa yang nak try buat pun boleh, cuba lah =))) Ni link Resipi Nasi Ayam yang simple and sedap tu.




Yang hujung atas belah kanan tu, resepi ok..tengok resepi dekat fon mudah sikit nak masak *dasar tak tau masak la katakan..asyik kena tengok resepi saja masa masak kahkahkah. Eh memang kena tengok pun kan..Kang salah letak bahan, marahkan resepi tu jugak, tak sedap pun salahkan resepi jugak, padahal tak tau masak hehe.Walaupun tak tau masak, apa salahnya kita mencuba kan kan hehe..Lama-lama nanti mesti boleh masuk masterchef jugak ahhahaha


Ok sampai sini dulu.daaaaaaaa




aQma

1 comment:

Syuhada Hassan said...

sedapnya..............simpan dak sepinggan untuk saya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...