Blogger Layouts

Tuesday, January 3, 2012

biarkan berlalu..selamat tahun baru =)))

Assalamualaikum...

Hepi new year to everyone...and this is my First entry di tahun baru...lamanya tak menulis!!~  saya bukan lupa password nak sign in blog, tapi previous month lost sebentar untuk mencari diri yang hilang...eceh....hehe...otak saya kena format la, banyak sangat virus...kena delete some of memories...

bukan senang yer nak lupakan sesuatu dalam sekelip mata....nak bina kekuatan diri ni bukan mudah okei..tapi Allah kan ada..insyaAllah, Allah akan permudahkan segalanya asalkan kita jugak dekatkan diri dengan Dia....kita selalu rasa susahnya, kenapa semua ni jadi kat aku, kenapa aku tak dapat apa yang aku nak?....kita kadang2 macam tu kan..mengeluh bila terima ujian..rasa susah sangat dah..yes, memang perit...memang sakit..tapi kena pikirlah, bila Allah bagi ujian, ni tandanya Allah sayang kita..bila kita susah hati, or sedih, kita selalu berdoa kan, bila berdoa, kita makin dekat dengan Dia...

Walaupun Allah tarik sesuatu yang saya sayang...saya tetap kena redha..kena belajar terima qada dan qadar saya...saya kena yakin, semua yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya..saya sedih macam mana pun, hidup ni perlu ada matlamat...

bantu Hambamu ini ya Rabb...

doakan saya kuat selalu...




aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...