Blogger Layouts

Monday, April 22, 2013

Aku sayang mereka




Ya Allah..
Andai aku tak cukup waktu untuk membahagiakan mak dan ayah..
Kau cukupkan lah mereka dengan kesenangan dunia dan akhirat..
Berkatilah umur mereka..Makbulkan doa-doa mereka..

Ya Allah..
Andai aku tak cukup waktu untuk berkongsi kenangan dengan abang dan adik-adikku,
Kau cukupkan lah mereka dengan kekuatan untuk menempuhi setiap liku hidup ini dengan kesabaran..
Berilah mereka kesempatan untuk berbakti terhadap mak dan ayah..dan terhadap orang yang Kau pilih untuk bersama mereka nanti...

Ya Allah..
Andai aku tak cukup waktu untuk bersama saudara maraku, bertanya khabar seperti selalu lagi..
Kau cukupkanlah mereka dengan kebaikan di dunia juga di akhirat...

Ya Allah..
Andai aku tak punya cukup waktu untuk bersama-sama sahabatku demi meneruskan perjuangan hidup ini..
Kau permudahkanlah segala urusan mereka..Lindungilah mereka ya Allah..
Tetapkan hati mereka dengan keyakinan terhadapMu...

Ya Allah..
Aku sayang mereka semua..,Mereka yang sentiasa ada dalam waktu susahku..Yang sentiasa ada waktu sepiku..Yang sentiasa mendoakan kebaikan buatku,,

:(



 aqma
22/4/2013
12.07pm










aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...