Blogger Layouts

Sunday, February 5, 2012

engagement day




Assalamualaikum...

Salam Maulidur Rasul..selawat dan salam ke atas junjungan besar baginda Nabi Muhammad S.A.W....moga kita dapat memperbanyakkan lagi selawat ke atas Nabi kekasih Allah...bukan untuk hari ni saja, tapi sampai bila2..insyaAllah..amin =)

Ehem..ehem..tajuk di atas bukan untuk saya, tapi hari ni hari bahagia buat sahabat saya..Siti Nazrah Bt Ismail...masa drive sensorang, hati saya sayu..saya terbayang bila agaknya masa saya akan tiba..sayu terkenang apa yang pernah dilalui satu waktu dahulu...sedikit sebanyak meragut kekuatan saya bila saya teringat kenangan dengan dia..tapi hati kena tabah dan cekal..go go caiyok aQma!!! =)

Bila sampai kat rumah Naz, mati akal dah..sebab sorang2 kan..orang lain sibuk time tu..dah tu kelam kabut call tanya opismate lain bila depa nak mai..saya ni takpa la bujang lagi..tapi depa tu dengan anak2 lagi kan..ayoyo..Ok lah, tanpa membuang masa mari lihat gambar2 yang sempat dirakam menggunakan kamera buruk saya ni..jadi la dari tak ada hihi...

 masa ni saya tengah tengok naz mekap..kulit dia memang dah cantik..so calit apapun mesti la lawa kan :) kalau nak tau, time ni pihak rombongan laki dah on the way..tapi kawan saya rilek ja mekap..caya lah..kalau saya mesti dah menggelabah plus ketaq...


tadaaaaaaaaaaa....lawa kan =)


saya tak sempat nak snap picture masa scene sarung cincin....terkejut ramai sangat pihak rombongan lelaki..ada la dekat 10biji kereta...haisshhh kita plak yang ketaq..over btol...

 congrats to both of u..moga semakin tabah harungi ujian dalam perhubungan dan moga sentiasa di berkati Allah..insyaAllah..amin =)



nasib kak faizah datang awal jugak..kalau tak, saya lagi tak tau nak buat apa kat rumah naz..at least ada kawan jugak nak teman makan!hihi...tetiba jadi pemalu mengalahkan anak dara / bakal pengantin....dalam pukul 4 lebih camtu geng pengantin lelaki pun dah beransur, kak faizah pun dah nak chow, naz tak bagi saya balik lagi..aduhh..mau boring nanti..and bersyukur sangat sebab nasib jugak la bos saya dengan kak miza pun datang time tu..disertai dengan nurul n husband =)



saya suka betol mengusik haikal ni..comel la budak ni..comel macam umi takpa tapi jangan garang macam umi haikal tau hehe *takpabosbukanbacapunblognihahah*

okeh lastly selamat bertunang naz n madi...no more gaduh2..gaduh2 manja takpa..cewah nasihat orang lak hehe...semoga bahagia selalu.....amin


aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...