Blogger Layouts

Wednesday, March 16, 2011

calar balar

as salam..

tajuk entry bukan saya kena dera,bukan kena hukum apa2..tapi si putih tu lukaaaa laa....huwaaa.....tak tau sapa yang hentam...sebelum ni memang sedar la yang saya sendrik bagi calar kat skirt bawah tu..huhu...tapi alih2 aritu tengok2,ada cat merah sikit and kesan kena hentam kat bawah no.plat....sdihhh..bayar mahal2 tapi jadi macam tu..

tapi legaaaaaaa sangat sebab masa sembang dengan kawan saya, MIN,keta kami sama jenis,dia bagitau yang dia guna cat untuk kaver kesan calaq tu..huyeaaaaaaa...ada penyelesaian jugak...hihi...sebab dia bermurah hati nak bagi saya cat jugak kat keta saya...nama cat tu dah lupa..tapi dia botol kecik ja...comel...n  bila dah cat,x nampak lagi dah...boleh mengaburi mata pihak lawan yang keta saya dah x da calar balar lagi..yeehaaa!!~~

cat tu memang khas untuk Perodua and kita pilih ja ikut kaler keta kita...botol dia kecik ja..kita sapu guna berus lukisan..sangat practical..ni memang khas untuk kaver kesan calar...kawan saya cakap, dia kirim kat adik dia..beli kat penang nuuu..huhu...saya try carik kat tesco aloq staq tapi x jumpa...memang xda..mayb kedai hardware besaq2 kot ada...

cat ni memang berguna untuk orang2 mcm saya..hihi..bawa keta gelojoh bak kata orang tu..huhu...

gambar lepas dah cat tu x sempat nak ambik la..leceh btol sebab sekarang bz..huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...