Blogger Layouts

Sunday, April 1, 2012

Comel Kuasa Dua

Assalamualaikum !

31032012

Aktiviti weekend , menghabiskan sisa cuti dengan pergi ke birthday party budak comel ni. ! Birthday party anak sepupu saya. Belum ada anak sedara sendiri lagi, jadi menumpang kasih saja la *kesian*

Amna dan Anis

Birthday Girl yang si kakak tu, Amna nama dia. Umur baru berapa tahun ja pun tapi bila cakap macam orang tua ! hehe. Saya datang time tu dia dah potong kek, kek pun dah separuh ja tinggal. Saya panggil Amna suruh berlakon potong kek lagi sekali haha. Dia pun ikut ja. Tapi kualiti gambar tak okei la pulak kan huhu. Nak snap picture banyak2 segan plak rasanya. Ramai sangat yang ada time tu.Comel dua beradik ni !Pic mereka ni pun saya cilok dari fesbuk sepupu saya haha.


Geramnya dengan budak kecik ni! comel sangat. Eh jap, watermark si comel dalam gambar atas ni merujuk kepada adik Anis tu la, bukan saya miahaha.Anis ni baik ja. Saya culik dia dalam setengah jam bawa pergi sembang dekat rumah mak sedara saya, dia tak nangis pun. Good girl la u adik!Adik pakai baju yang makngah bagi masa adik baru lahir tu yer..sayang adik!patutla lagi comel sebab adik pakai warna pink, warna feveret makngah *hoi apa kes hahaha*

okei tu saja. sebab mereka sangat comel, harus ku blogkan mereka dalam blog yang tak seberapa ni hehe





aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...