Blogger Layouts

Tuesday, March 6, 2012

yang terindah hanya sementara ~

Assalamualaikum...

Tajuk di atas memang agak jiwang.Tapi saya bukan penjiwang sejati.Saya dapat sesuatu semalam.Terharu yang teramat sangat...



Besday saya lambat lagi.Tapi seseorang akan meninggalkan saya.Dia cakap ni hadiah birthday saya tahun ni..Masa birthday tahun lepas, kat opis,dia membawa kek secara surprise untuk saya..Eeeee sedihnya..Walaupun kadang-kadang bos tegas and saya pun tak suka bos tegas time tu, tapi saya tau dia sangat baik dengan saya...

Khamis 01032012 (pagi)
Bos : Aqma boleh tak tolong bagi sampul yang tak berlogo company kat saya..
Aqma : ok bos (terus cari and then bagi)

Tengahari
Sahabat saya bagitau saya puan ilyana bagi surat resign masa dalam meeting tadi...Baru saya paham erti sampul tak berlogo yang bos minta..

Mood saya dah lain time tu...

Khamis petang
saya balik rumah, saya sedih sangat..Saya rasa sayu.Bos nak resign.Saya teringat semua moment dengan dia.Time tu macam nak sms dia tapi segan..Tiba-tiba saya dapat sms 0 dari dia....

Macam tau-tau ja saya memang tengah teringat dia..saya terus reply, puan kalau saya tau puan nak resign, saya bagi sampul besaq dengan setem2 skali...huhu..

agak lama jugak saya berSMS dengan bos...rupa-rupanya dia pun sedih..kata-kata dia dalam sms tu buat saya nangis!

Aqma saya anggap aqma macam adik saya sendiri tau....(saya memang takda kakak) sedih!

....................................................................................

Before dapat gift tu, dia minta saya carikan kotak..saya ingat kotak untuk dia packing barang-barang dia..Tapi bos nak kotak saiz kecik ja..dia jumpa!tiba-tiba dia datang tempat saya and bagi kotak tu kat saya...dia cakap "ni adiah besday aqma untuk tahun ni"...=(

Masa sampai rumah, dia sms saya bagitau.. sori aqma, saya tak balut hadiah tu elok2..

ya Allah saya terharu yang amat sangat puan! =(

Moga puan tak jadi resign...please puan...jangan tinggal kami semua...

aQma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...