Blogger Layouts

Saturday, June 18, 2011

mana part seterusnya pergi berjimba ????

entry part2 ke indon, still work in progress..tengah  kumpul material..wah..hahaha..still kumpul gambaq la maksudnya..saya bukanlah blogger tegar..kamera n gambar bersatu padu dengan jejari di blog..saya hanya mengharapkan gmbar2 dari kawan2 saya..atas permintaan kawan2 juga suruh masukkan pasal trip kami ke dalam blog, so saya kena tunaikan..wahhh..hihi..tapi mengambil masa sedikit la untuk itu sebab sekarang ni saya sibok gler kat opis (macam ko sorang saja yg kerja)..tapi memang btol..dah dekat due nak mesyuarat agung..pc opis plak virus makan..jadi lembab semacam..laptop saya plak rosak..arghhhh..menduga hati btol la...eh kenapa perlu bebel n tension..heee..ok bai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...